lekker relaxen

Inmiddels is het zaterdag 28 januari. Woensdag ben ik vertrokken uit Nederland. Eigenlijk verliep dat allemaal prima. Trein kwartier te laat, maar verder geen problemen. In het vliegtuig zat al iemand op mijn plek bij het raam. Moest ik toch aan het gangpad zitten want een meisje van 10 jaag je niet weg. Kortom niet geslapen want om de 5 minuten stond er 1 tegen mijn arm dan wel tegen mijn schouder te botsen. De rit naar Pattaya ging vlot. De noorse vader en zijn dochter die naast me in het vliegtuig hadden gezeten deelden een taxi met me. Eenmaal in Pattaya bleek echter dat alle hotels vol zaten. De tijd van het chinese nieuwjaar is in deze regio een vakantietijd. Uiteindelijk veel te duur hotel voor 2 nachten genomen. Via internet heb ik nu kamer voor het verblijf geregeld tot 5 februari. Plan is om dan richting vliegveld van Bangkok te gaan en de 6e naar Myanmar te vertrekken. Ga dus zo uit en inchecken. Jetlag heb ik veel laat van. Eerste nacht wakker gelegen tot 4 uur en toen toch nog 4 uur geslapen. Dat was dus alles wat ik had vanaf het vertrek en vannacht zo moe dat ik om 10 uur in slaap viel. Jammer dat ik daarna van 12 tot 4:30 uur wakker heb gelegen. Hoop dat het vannacht eindelijk beter zal gaan. Zo nu mijn spullen pakken en dan naar het ander hotel.

Reacties

Reacties

Marcel Daams

Tsja dit of om 6 uur op om bij je baas te zijn, kweenie

bertus

niet zo zeuren!!!!!!!! man hahaha enjoy

willem

heb medelijden

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!