Myanmar deel 4

een nieuwe morgen en een zelfde geluid. Myanmar is nog steeds de plek waar we zijn. Momenteel is de plek Bagan. Leuke plek met een paar duizend stupaas en tempels op een zeer kleine oppervlakte. Gisteren een paar van de mooiste bezocht. Helas kan ik geen foto' s op de site plaatsen omdat ze onderhoud plegen op dat stuk van de site.

Morgen gaan we naar mount Popa voor een excursie. Een klooster boven op een berg. Begreep dat je ruim 700 treden hebt om er daadwerkelijk te komen. Dat is ook een highlight van deze reis en zaterdag vliegen we dan terug naar Yangon. Zondag ga ik vervolgens naar Bangkok en de rest van de groep naar huis. Op maandag mag ik dan naar Penang in Maleisie waar ik Rick tegen ga komen.

Reacties

Reacties

Bertus

Gaat snel he :)

Rick

'T gaat inderdaad snel Cock. We zijn net bij Roger Waters geweest hier in Auckland. Was fantastisch. Alleen jammer van die wietrokende junk voor ons. Zie je snel!

Evie

Hoi Cock, nou zo te horen geniet je behoorlijk. Leuk voor je. Een prettige voortzetting van je wereldreis. Ik ben benieuwd wat je volgende keer hebt te vertellen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!