Myanmar deel 5

Gisteren Myanmar vaarwel gezegt. Met een half uur vertraging vertrok het vliegtuig van airasia dan toch naar Bangkok. Bij de douane was het erg druk. Zulke lange wachttijden had ik nog niet eerder op Bangkok meegemaakt. Was dan ook pas rond half tien in hotel. Myanmar was een mooie belevenis. Vele geweldige padodes, kloosters en boedhaas in vele standjes gezien. Mensen waren super aardig. Myo, onze gids, wist altijd weer dingen toe te voegen waardoor het net weer wat beter te begrijpen was. Maar toch denk ik niet dat ik er nog eens naar toe ga want het is na 3 weken wel zo dat ik tempelmoe was. Straks vliegen naar Penang in Maleisie. Weer nieuwe avonturen tegemoed.

Reacties

Reacties

Rick

Tot straks!

bertus

He man!
Dat waren wij al na 1 week tempelmoe hahahahaha

Ralf

Best wel jaloers !!!

Fred

Hoi Cockie,

Je hebt het naar je zin zo te zien, ik blijf je volgen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!