Penang en Medan

Na een nacht in Bangkok ben ik met airasia naar penang in Maleisie gevlogen. Rick en Chris stonden me op het vliegveld op te wachten. Helaas hadden zij na 2 nachtjes een vlucht terug naar Singapore waar Chris woont. Ik ben vervolgens gisteren naar Medan in Indonesie gevlogen. Na de douaneafhandelingen naar hotel gegaan. Internet is prima want de taxichaufeurs op vliegveld vroegen tussen 50 en 80 duizend roepia terwijl de bluebird taxi op de meter echt bij 20 duizend stopte. Geen stad om te lopen hier want het is een chaos met druk verkeer en weinig tot geen stoepen om op te lopen dus ga ik zo auto regelen voor 2 dagen denk ik. later meer.

Reacties

Reacties

Albert

Cock,

Jij durft; Als lopen al een chaos is, hoe moet het dan zijn om in een auto te rijden en dan ook, neem ik aan, aan de verkeerde kant van de weg. Succes en nog veel plezier hopper.

Paul

ach, het verschil met Leusden is uiteraard nihil, 28000 tov 2800000, het zijn maar twee nullen. Veel plezier met de volgende stop van vele!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!