Palau deel 2

Na een goede nachtrust weer even tijd om wat in mijn blog te schrijven. Eergisteren heb ik de jungle river cruise gemaakt. Nadat men mij in het hotel had opgepikt gingen we eerst naar de nieuwe hoofdstad. Hoewel stad, er staat alleen een kopie van het capitool. Het is in 2006 in gebruik genomen en door koreanen gebouwd. De zuilen zijn van een soort epoxie hoewel het op marmer lijkt. Melekeok noemt men het en ligt midden op het grootste eiland. Je mag er zo binnen lopen. Daarna naar de river waar men in het kamp een fruitvleermuis, een aap en wat krokodillen heeft. De cruise was vervolgens wel aardig maar ik had er meer vam verwacht. Vogels werden snel voorbij gevaren en alleen de krokodillen wilde ze voor stoppen. Uiteindelijk hebben we er 3 gezien waarvan 1 verscholen achter bosjes en 1 hele grote meteen het water in vluchte toen wij er aan kwamen. De lunch was goed en ergens halverwege de middag was ik weer in het hotel. De dag erna lekker niets gedaan. Ik besloot het avondeten in Koror te doen en nam de shuttle van het hotel. In het indiase restaurant bleek de premier van Palau te zitten die onderhandelde met wat rijke zakenmensen uit de Filipijnen. Leuk dat de man 2 tafels verder zat. Gisteren een snorkeltrip gemaakt naar het zuiden van de rock islands. Erg leuke dag. 2 keer gesnorkeld waarbij de tweede keer bij de big dropoff. Een strook koraal waar de bodem van de oceaan plotseling 600 meter diep gaat. Veel gekleurde visjes gezien en 2 keer een kleine haai langs zien zwemmen. Blacktip volgens de koreaanse gids. Veel plezier heb ik van de camera van Willem gehad daar. Foto' s volgen. De lunch was in een resort waar een bbq werd gemaakt met vis, kip, beef worstjes en van alles er bij. Kortom gewoon veel te veel eigenlijk. Vervolgens ontmoette ik een duitse dame die met een nederlander getrouwd is. Erg leuk gesprek gehad met Peter zoals hij heet. De naam van zijn vrouw heb ik vergeten te vragen. Ik hoop dat ze een prima vakantie hebben verder op Crab island. De middag was zo om en om 4 uur waren we weer in het dock.

Reacties

Reacties

bertus

Moge kerel,
kijk nu gebeurt er wat ivp tempels en monniken hahahaha geniet kerel want tom komt vd week al naar huis.....de tijd gaaaaaaaaaaaaat snel.
Groet

Marcel

Cock toch denk ik dat je voor duiken moet gaan, je word nu pas enthousiast zodra snorkelen in beeld komt.

Groet Marcel

Albert

Cock,
Zo te lezen gaat het lekker daar in het verre. Nog bedankt voor jouw reactie in mijn verjaardags-boek.
heel veel plezier nog tijdens jouw vakantie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!