Palau deel 5

Zaterdagochtend en al sinds vrijdagmiddag giet het van de regen. Vraag me af of de tour wel door zal gaan. Echt zachtjes regent het niet, het komt gewoon met bakken uit de lucht. Om 8:30 uur staat IMPAC, de touroperator, voor het hotel en kan ik niet meer terug we gaan de tour doen.

In de boot blijk ik de enige nederlander want de overige komen uit japan. Er worden 2 tours samen gevoegd en dat wil voor mij zeggen dat ik een extra snorkelplek krijg tussendoor omdat de meeste andere dan gaan kayaken. De eerste stop is bij de Milky Way. Stuk waar de kalksteen zo verbrokkeld is dat het zand op de bodem van de zee vormt. Dit is goed voor de huid, dus verzamelen we het zand in emmer en smeren ons er mee in. Dit geeft erg leuke beelden. Hierna gaat de rest kayakken en wij bij ondiep rif snorkelen. Erg mooie kleuren rif gezien. Zelfs blauwe.

Na de lunch naar jellyfish lake. Lastig klimmetje en daling om er te komen omdat het nog steeds regent en de rotsen erg glad zijn. Eenmaal in het meer zie ik al na een paar meter de eerste kwal. Midden op het meer zijn dat er veel meer. Omdat het nog steeds regent is de toplaag koud. Wat wel prettig is is dat het water helder is. Dat is wel eens anders zegt de gids. Kortom jellyfish lake was een super belevenis. Daarna nog naar een ander snorkelplekkie. Erg mooi omdat een plek was waar wat grotere vissen zaten. Helaas was de onderwatercamera zonder stroom gekomen anders had ik ook hier schitterende plaatjes kunnen maken. Om 18:00 uur was ik uiteindelijk terug in het hotel. Hoop dat alles droog is voordat ik om 12:00 uur van de kamer moet. Vanmiddag naar het vliegveld om naar Taiwan te vliegen en na een nachtje daar naar Auckland (Nieuw Zeeland) om dan weer door naar Vanuatu te gaan. The adventures continue.

Reacties

Reacties

Marcel

Cock dit lijkt me het echte werk eilandjes en "hoppen"

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!