Vanuatu deel 3

op maandag ben ik in de middag naar de watervallen geweest die men hier cascades noemt. Het was een flinke klim omhoog en daar kan je dan bij de watervallen nog verder omhoog door door en over de watervallen te klimmen en zo steeds een hoger niveaubereiken. Na diverse mensen geholpen te hebben er weer af te komen vond ook ik het wel genoeg want zonder bril is het soms toch net wat lastiger te bepalen waar je je voeten neer moet zetten. Boven kwam ik de eerste landgenoot tegen in Vanuatu. Deze backpacker was voor eenhalf jaar in Australie en gaat in september studeren.

Dinsdag een rustig dagje alleen in de middag een tochtje met de Reef Explorer gemaakt. Deze boot heeft een glazen bodem en tijdens de tocht ga je snorkelen waarbij je de vissen voert. Een erg relaxte en leuke toer. Ik raad hem iedereen aan die in Port Vila komt en nog maar een paar uurtjes te besteden heeft. Zo en nu ga ik van een biertje genieten want ik heb er weer behoorlijk wat nieuwe foto's op gezet en mijn best gedaan om op dit franse toetsenbord (en die is anders dan de onze mensen) foutloos te typen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!