Vanuatu deel 4

Vrijddagavond in Vanuatu. Ik ga even terug in de tijd om de laatste dagen de revue te laten passeren. Woensdag heb ik lekker geluierd. Dat kwam mooi uit want van 11 tot 3 heeft het in Port Vila hard geregent. Later hoorde ik dat aan de andere kant van het eiland het de hele dag mooi weer was geweest. Donderdag de hele dag met de Coongoola mee geweest. Een zeilboot maar eigenlijk hebben we vooral op de motor gevaren. Erg mooi gesnorkelt en een schildpadden opvang bezocht. De bbq lunch was lekker maar wel wat karig. Uiteindelijk duurde de dag van 8:30 tot 17:45 toen ik weer bij mijn hotelletje werd afgezet. Vandaag ben ik naar Hideway island geweest. De bril van de snorkel sloot niet goed af. Dat was jammer maar het was er ook lang niet zo mooi als de dag er voor. Wel leuk is het dat je post kan versturen door je kaart onderwater in een echte gele postbus te doen. Elke dag haalt Vanuatu post deze leeg. Ben nieuwsgierig of het aan komt en hoe lang het duurt. Morgen is het weer vliegen. Air Pacific deze keer naar Nadi. Op Fiji gaat het avontuur weer verder. Vanuatu was bijzonder en ik ben er van overtuigd dat Fiji dat ook zal zijn.

Reacties

Reacties

Rick

Ik wil ook naar Fiji!

Paul

ik kan je vertellen dat de kaart er nog niet is.

Paul

en de kaart is binnen, thx!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!