Cook Eilanden deel 2

de eerste nacht weinig geslapen. Leek wel of ik een jetlag had. De dag liep ik dan ook rond als een zombie. Veel lezen en van het uitzicht op het zonnedek genieten dan maar.

De nacht erna heb ik wel lekker geslapen. Werd rond 4 uur wakker en toen regende het pijpenstelen. De hele dag die volgde vielen er wat druppels en was het niet echt mooi. Ik wilde eigenlijk met de cruise door de baai mee maar zag er maar van af. Wel mijn was weggebracht en later weer opgehaald en wederom veel gelezen. Ik wordt nog eens verslaafd aan lezen want thuis doe ik het zelden.

Gisteren met de cruise mee gegaan. Eerst naar snorkelplek en daar veel grote vissen gezien. Tevens kweekt men daar in metalenkasten mossellen en ook groeit daar nieuw rif. Goed om te zien. Daarna naar het eiland aan de overkant van de baai waar een lekkere vis-BBQ werd gemaakt met geelvintonijn en worstjes en veel fruit en salades. Erg lekker. Toen kregen we een cocosnootshow. De man klom in 8 seconden naar boven en weer naar beneden. En dat met alleen een touw tussen zijn enkels en niet eens om de boom. Daarna kregen we een krab in onze handenen deden we daarmee met zijn allen nog mee met een krabrace.

Wilde vandaag brommer huren maar kost ongeveer 40 dollar voor een dag. En dan heb je nog geen rijbewijs dat je hier moet halen bij de politie en dat kost ook nog eens 20 dollar. Op Aitutaki waar ik morgen naar toe vlieg is dat veel goedkoper hoor ik dus ik wacht even.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!