Frans Polinesie deel 3

De vlucht naar Bora Bora was prima. Korte stop op Huahine waar ik ook nog naar toe ga en daarna waren we er zo. Vliegveld ligt op een klein eilandje en dus moest ik de boot van air tahiti nemen naar het vaste land. Daar wachte het vervoer op me die me naar de lodge bracht. Ik overnacht dus in een soort stacaravaan op het strand. Eigenlijk best wel gaaf plekkie, maar redelijk simpel.

Op woensdag weer een tocht door de lagoon gemaakt. Erg leuk, hoewel de snorkelspullen belabbert waren. Eerste stop veel stroming, maar veel haaien en roggen. 2e stop koraaltuinen. Ook hier was de mureneweer leuk, maar koraal had weinig kleur. Laatste stop was in lagonarium. Soort acquarium waar je met alles wat er leeft kan zwemmen. Bij eerste stop bleek batterij van onderwatercamera leeg te zijn. En ik had hem toch echt opgeladen. Vandaag niks gedaan want morgen ga ik 4x4 tocht over het eiland rnaken ennaar het restaurant Bloody Mary. Gelukkig had ik vandaag niks geplant want het is wel 2 uur droog geweest en verder kwam het met bakken naar beneden. Welkom in paradijs.

Reacties

Reacties

bertus

Kan je daar ook een bloody mary bestellen hihihihiiihi
proost gast,het schiet alweer op...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!