Frans Polinesie deel 5

Gisteren was het 1 mei en dat is hier een feestdag. Gedurende de dag zijn alle andere gasten vertrokken en gisteravond was ik de enige gast. Maar waar en wat ga je eten als alles gewoon dicht is of vroeg dicht gaat.

Had in de middag een auto gehuurd. Fer, Carla en Margo Geitenbeek kijk maar eens goed naar de foto want het model zegt jullie wel wat. Onderweg wat te drinken en eten gekocht in een supermarktje. Ook voor de avond meteen maar wat ingeslagen.

Vandaag, 2 mei dus, lagoontour gemaakt. Bij uitvaren dolfijnen gezien maar die zijn lastig goed op de foto te zetten. Na het snorkelen eenparelfarm bezocht en toen naar de heilige palingen gegaan. Ze eten ze dus niet maar ze zijn echt groot. Kijk maar naar de foto op de fotopagina. Hierna de picknick. Dit was ook speciaal omdat we aan tafels in het water zaten te eten. Rond 5 uur was ik weer in het hotel. Morgenochtend vlieg ik naar het voorlaatste eiland dat ik in Frans Polinesie bezoek en dat is Raiatea. The show never stops.