Taiwan deel 2

De laatste nacht in Taipei werd ik midden in de nacht wakker van de jeuk. Zat helemaal onder de rode vlekken. Allergie dacht ik meteen. Maar ja ik had een busrit voor de boeg van 4 uur dus dat had prioriteit. Aangekomen in Sun Moon Lake eerst maar naar een apotheker gegaan. De pilletjes waren niet duur en in eerste instantie leken ze goed te werken. Gistermorgen was het al een stuk minder. Gedurende de dag heb ik een hop on hop off achtige bus genomen. Tempel en kabelbaan bezocht onderweg. Wel mooi maar het weer werkt niet zo mee want het regende veel. Nadat ik terug was in het hotel een lekker warme douche genomen en dat had ik beter niet kunnen doen. De plekken kwamen nog heviger terug en de jeuk was echt verschrikkelijk. Ben met een taxi naar het ziekenhuis in Pulli gegaan en die bevestigde dat het een vorm van allergie is. Alleen voor wat blijft een raadsel. Ik zelf denk wasmiddel maar het kan net zo goed van insectenbeet zijn. Vanmorgen, na een goede nachtrust, lijkt het er op dat alles is weggetrokken. Maar niet te vroeg juigen.

Reacties

Reacties

nel

sterkte ermee!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!