Taiwan deel 3

Gisteren ging het al weer veel beter met me. Ik moest ook met de bus, trein en weer met de bus. Gelukkig dus dat de jeuk weg was getrokken. Toen ik in Lukang aankwam had ik geen idee waar ik heen moest. De buschauffeur sprak geen woord engels maar belde even met iemand van inlichtingen en voor ik het wist kwam er iemand met een golfkarretje me oppikken namens het hotel.

Die middag het stadje in gelopen maar alle mensen in Taiwan spreken zeer beperkt engels. Ging naar een kapper en van alle kappers aanwezigs, stuk of 10 dames en 2 heren, sprak niemand engels. Uiteindelijk via een andere klant duidelijk gemaakt hoe ik het wilde. Vandaag het stadje rondgelopen en veel tempels, oude huisjes aan smalle steegjes gezien. Morgen weer reizen. Naar Tainan

Reacties

Reacties

Rick

Als je haar maar goed zit! Groetjes uit Bratislava.

bertus

sambal bij...................hihihihiih

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!