Taiwan deel 6

Hier volgt dan het laatste verhaaltje over taiwan. Vanaf Kinmen vliegen ging prima. Het vliegtuig had een uurtje vertraging maar iedereen kreeg een lunchpakketje. Rijst met wat groente en iets dat op vlees leek. Best lekker.

In Taipei werd ik hartelijk onthaald door de dames bij de receptie. Verder niet veel meer gedaan omdat het regenachtig weer was en ik de formule 1 race in Monaco wilde zien. Moest de volgende ochtend ook vroeg op ivm de vlucht naar Bangkok. Half vier was de wakeupcall. 4 uur de taxi naar het vliegveld. Regende de hele rit erg hard. Na inchecken gevraagt of ik mijn vlucht in juli naar Amsterdam kon upgraden met mijn airmiles. Nou ik heb er nu 12000en upgrade is vanaf 40000 punten. Vluchten van 2 en 3 jaar geleden tellen al niet meer mee. De boeven.

Reacties

Reacties

Rick

Iets dat op vlees leek? Heb je hond gegeten?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!