Dag voor boedha

Na 3 avonden met Raymond doorgebracht te hebben, hij zit nu in Udonthani, heb ik de relaxmode weer gevonden. Dagen vliegen voorbij maar eigenlijk doe ik niet veel. Massage overdag. Soms thai en dan weer alleen mijn benen. Lekker maar wat zijn die dames soms hardhandig hier. Biertje in een bar of live muziek ergens in een bar. Kortom niet veel te melden hier. Geen toertjes of iets dergelijks moet gewoon even tot rust komen. Donderdag vlieg ik dan naar Macao en daar wil ik zeker de oude stad gaan zien. Vandaag moet ik mijn routine ook aanpassen want het is een dag voor Boedha en dat betekend geen alcohol in de verkoop en vele uitgaansgelegenheden zullen dan ook wel dicht zijn vanavond. Ander sfeertje in de stad. Eens kijken wat de dag brengt.

Reacties

Reacties

BERTUS

Klinkt erggggggg saaai GAAAAAAP daar hahahahaha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!