Op stap in Macao

Inmiddels zit ik een paar dagen in Macao. Ik vind het een leuke stad. Heb mijn reis nog niet terug gewonnen in 1 van de vele casino's, maar speel om en nabij de inleg tot nu toe. Kortom ik mag wat dat betreft niet klagen.

De eerste dag de casino's rondom het Lisboa casino en hotel bezocht. Dat is onder andere de MGM. Erg indrukwekkend.

De tweede dag ben ik naar de vuurtoren van Guia gegaan. Hoogste punt in Macao. Mooie plek maar met die hitte hier een flinke klim.

Gisteren door de oude stad geslenterd. Grappig want het is net of je ergens in zuid europa loopt. Maar als je boven de gebouwen uit kijkt zie je de casino's staan. Beetje jammer. Tevens gisteravond naar de Venetian geweest. Deze staat op een eiland dat bij Macao hoort maar ligt iets verder van het centrum vandaan. Hier staan de super grote en nieuwste casino's. Galaxy en City of Dreams staan hier ook.

Macao is voor mij een verrassende plek en ik geniet van de drukte en het nachtleven in de casino's. Clubs heb ik niet bezocht. Niet echt mijn ding maar die zijn er ook volop.

Rick

Morgen vliegennnnn!!!

Paul

Sterker nog, wij vliegen vanavond nog terug naar Amsterdam. De reis is helaas weer voorbij.