Kuala Lumpur

De dagen op de Filipijnen zijn echt omgevlogen. Om nu te zeggen dat ik veel heb gedaan, nee. Overdag veel geluierd en 's avonds het nachtleven bekeken. En heb je nog wat beleefd zal je me vragen. Nou, buiten een aardbeving op zondagmorgen van een 3 op de Richterschaal, mijn bed ging aardig heen en weer, niet zo veel hoor.

Gisteren van Clark naar Kuala Lumpur gevlogen. De vlucht was prima hoewel we wat rondjes moesten maken voordat we mochten landen in verband met drukte op het vliegveld. Aan boord kregen we zelfs een maaltijd. Nasi Lemak welke van de 2 varities in het bakkie we het lekkerst vonden wilde ze graag horen. Nu tot maandag de 25e hier in Kuala Lumpur. Ga mijn bed maar eens uit en de stad in.

Reacties

Reacties

Rick

Ja, AirAsia eten is zeer goed te doen. En, welke vond je het lekkerst?

nel

Zelf net terug vaneen studiereis in Griekenland, heb ik me weer even bijgelezen! Volgens mij neem je steeds meer rust op de dag en geniet je van het nachtleven in Azië!!

Rick

Groetjes uit Dhaka, Bangladesh!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!