Jakarta en weer in KL

30 juni naar Jakarta gevlogen. kort vluchtje maar wel goed verzorgt. ik vloog Garuda en daar krijg je nog wat te eten aan boord. Kipsate genomen en die was best lekker.

Eenmaal op het vliegveld een taxi geregeld naar mijn hotel. Ben heel wat gewend maar links over de vlucbtstrook met ruim 120 km/u inhalen, en niet 1 keer maar achter elkaar door, is me toch te gortig. De man zat ook steeds mentos snoepjes uit een rolletje te halen en lette dan niet op de weg. Gelukkig is er niets gebeurd en kwam ik na ruim uurtje aan bij het hotel. Er ging daar te veel mis om er een kort verslag van te geven, maar de 5 sterren die ze zichzelf daar geven waren ze in mijn ogen diezelfde middag nog kwijt.

Zondag naar het maritiem museum wat in een aantal oude VOC pakhuizen is gevestigd. Hierna een erg leuke wandeling gemaakt door het oude centrum gemaakt. Vanmorgen weer vroeg op want ik ben net weer naar Kuala Lumpur gevlogen. Prima vlucht. Morgen dan weer doorvliegen naar Koh Samui in Thailand.

Reacties

Reacties

bertus

jaja het weet wat die sterren van die hotels :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!