Koh Samui

Na het nachtje in het Tune hotel bij de LCCT (low cost carrier terminal) moest ik de volgende dag naar een ander vliegveld in Kuala Lumpur voor de vlucht naar Koh Samui. Dit vliegveld, Subang geheten, is het oude vliegveld van KL en ligt veel dichter bij de stad, of eigenlijk inmiddels er midden in. Na een tocht met de bus naar KL Sentral en een taxi naar Subang had ik tijd genoeg om nog iets te eten en mijn laatste geld om te wisselen in Bahtjes.

Firefly, vuurvliegje, was de maatschappij die me naar Koh Samui vloog. We kregen zowaar wat sap en iets kleins te eten. Dat maakt het wel zo aangenaam. Hier op Koh Samui zit ik op Lamai Beach. Is verder prima, maar meer dan boekje lezen en op strand of bar hangen doe ik niet.

Kortom ik heb nog 2 weekjes vakantie voordat ik naar huis kom. Morgen vlieg ik door naar Pattaya en dat is de allerlaayste halte op mijn reis. Voor wie denkt waar blijven de foto's kan ik melden dat ik op de blog nog ruimte heb voor 3 foto's en daar moeten dus wel wat goeie op.

Reacties

Reacties

Bertus

Ben benieuwd naar de laatse 3 :)

Paul

Nog veel plezier de laatste weekjes. Het einde nadert met rappe schreden !!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!