het einde van de reis

het is gedaan. De reis zit er op. Na de vlucht van Bangkok naar Schiphol stonden mijn ouders en Dwight me op te wachten. Het was heel leuk dat juist hun daar stonden. Had er nooit aan gedacht dat mijn pa en ma me op Schiphol zouden opwachten. De hele reis heb ik veel response gehad op mijn blog. Iedereen nogmaals dank daarvoor. Erg leuk om dat elke keer te lezen. Blijkbaar werd het gewaardeerd dat ik er best wel wat tijd in stopte. Mensen allemaal enorm veel dank en sorry dat ik niet de tijd vond om elke keer te reageren. Nu weer terug de normale maatschappij in. Eens kijken welk avontuur daar op me wacht!!

Reacties

Reacties

Rick

Werkse Cock!!!

André v Loon

Welkom thuis Cock!

Jos

Hoi Cock,

Wat een fantastische reis heb je gemaakt.
Ik heb met regelmaat je reislog bekeken, ook geweldig.

Welkom terug in Nederland, en veel succes voor de toekomst.

Laat eens wat van je horen via mail.

Mvg,

Jos

Henry

Ha Cock,

Ik heb je al die tijd gevolgd en ben best wel jaloers geweest op de reis die je gemaakt hebt, wat een ervaring moet dat geweest zijn, wat niemand je ook meer afpakt en wat je zeker zal helpen om weer te wennen aan dit koude kikkerlandje - te relativeren:).

Enfin. welkom thuis en tot horens.
Henry

nel

Weer terug: dat zal wel even wennen worden!
't Is niet te geloven dat dat halve jaar voorbij is!
Ik vond het erg leuk om je te volgen. Ik heb niet zoveel met Azië, maar voor Polynesië heb je de belangstelling wel opgewekt, dus misschien ga ik nog weleens die kant op.
Ik wens je"sterkte" met het acclimatiseren!!
Groeten

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!