Palau deel 1

Zit sinds gisteravond op Palau. Na een vlucht van 4 uur aangekomen en met wat vragen, men wilde returnticket zien, door douane gekomen. Iemand van touroperator heeft me vervolgens bij het hotel afgezet omdat hij er toch langs kwam. Er was niemand van mijn hotel en ik heb ook geen taxi gezien op dit vliegveld. En dat voor nop. Waar vind je dat nog? Vandaag naar Korror en dan eens bedenken welke dag ik wat ga doen hier. Nu lekker weer maar gisteravond toen ik net binnen in het hotel was er een stortbui hier. Later meer.

Reacties

Reacties

nel

Nou daar zit je dan in die eindeloze Filppijnse zee!
Zo te lezen, heb je het wel goed naar je zin.
Overigens kan ik me voorstellen dat je blij was even van al die tempels en pagodes verlost te zijn. Ze komen je op een gegeven moment je strot uit!
Op je nieuwe stek schijn je mooi te kunnen duiken!
Weer veel plezier!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!