Vanuatu deel 5

suprise suprise. Ook ik dacht dat het vorige verhaal het laatste vanaf Vanuatu zou zijn maar toen ging er even wat mis. Je zal wellicht denken dat ik me verslapen had en de vlucht heb gemist of iets dergelijks, maar dat is gelukkig niet waar.

Nadat ik vanmorgen nog met Rick gebabbeld had via whatsapp kwam ik er achter dat Air Pacific alle vluchten voor vandaag heeft gecancelled omdat er in Nadi veel regen is gevallen en het hele plaatsje onder water schijnt te staan. Volgens de mensen in het kantoor van Air Pacific is er wel 2 meter water naar beneden gekomen.

Ik zit nu dus nog in mijn oude vertrouwde hotelletje in Port Vila en hoor met 24 uur meer informatie hoe het verder zal gaan. Hier is het gelukkig al 3 dagen droog.

Reacties

Reacties

nel

....nog een dag luieren dus!!
Hopelijk kun je toch snel naar Fiji!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!