Auckland deel 1

wellicht een grote verrassing voor vele maar ik zit dus in Nieuw Zeeland. Air Pacific ging dus ook op dinsdag niet naar Fiji en het weer daar zag er erg slecht uit. Er kwam een tropische storm die kant op en ook nu regent het er erg hard.

Ik dacht daar wil ik niet zitten en mijn vlucht naar Cook Eilanden zou toch via Auckland gaan. Ik ben dus verschillende dagen in de weer geweest om uiteindelijk een ticket naar Auckland te bemachtigen. Het omzetten van mijn ticket van Nadi naar Auckland in een ticket van Port Vila naar Auckland kon niet. Annuleren van die trip kon alleen maar tegen 100% van de kosten. Air Pacific deed ook erg moeilijk over het ticket Port Vila naar Nadi. Het hotel in Nadi was geloof ik de enige die nog een beetje redelijk was en als het goed is krijg ik dat geld terug via World Ticket Center. De vliegtickets gaan zij ook achteraan om geld terug te krijgen maar dat kan erg lang duren vertelde men mij in een e-mail.

Nu dus in Auckland en gisteren een beetje rondgelopen en gekeken wat ik hier zou kunnen doen. Vandaag eerst een tocht door de haven van Auckland gemaakt. Vervolgens langs de dokken gelopen en wat gegeten en toen het maritieme museum bezocht. Erg leuk. Ik heb mijn kamp weer opgeslagen in het All Seasons hotel wat vroeger de Formule1 hier was.Sinds het Formule 1 hotel nieuwbouw hebben gepleegd vlak bij het vliegveld is dit hotel het All Seasons geworden. Prima hotelletje in het hard van de stad.

Reacties

Reacties

nel

Ik zag op teletekst de laatste dagen, dat het op de
Fiji's heel heftig was. Veel overstromingen en verwoestingen. Kijk er dus niet van op, dat je je plannen moest wijzigen! Gelukkig is er wel het één en ander te doen in Auckland of op de eilandjes in
de buurt. Veel plezier dus daar

Rick

En zorg er ook voor dat je Auckland zo snel mogelijk weer verlaat. Wat een lui volk in die doodsaaie grijze stad bovenop een stuk of 30 vulkanen. Wie verzint zo iets! De omgeving is véééél mooier! En tijd heb je ook zat tot 10 april. Geniet!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!