Cook Eilanden deel 4

Zoals eenieder wellicht al begrijpt heb ik hier geen wifi ter beschikking en is internet nogal duur. Een sessie van 10 minuten kost 3 dollar en een half uur is dus bijna 10 dollar. Ik ben dus zuinig met het gebruik van de internet hier.

Gisteren dus diepzeevissen gedaan. Ik bleek de enige klant van de dag te zijn en het vroeg opstaan ging me goed af. Zolang we vaart hadden ging het prima maar als we stil lagen of zelfs rustig tegen de golven in voeren ging het veel minder en ik was dan ook best wel zeeziek. Dat ben ik al jaren niet meer zo heftig geweest als nu. Daarom gingen we naar de andere kant van het eiland dan geplant. Hier was het wat rustiger. De jellowfintuna wilde niet bijten, maar gelukkig was er een kleine barracuda die het aas wist te vinden en die ik professioneel binnen haalde. Daarna nog een wahoo aan de lijn die zeker 2 a 3 keer zo groot was maar vlak bij de boot knapte de lijn en zagen we deze vis aan onze neus voorbij gaan.

Vandaag doe ik lekker rustig aan. Morgen vlieg ik eerst terug naar Rarotonga en dan naar Papeete op Frans Polinesie. Weer nieuwe avonturen tegemoet.

Reacties

Reacties

nel

De barracuda op de barbecue? Lekker!!
Veel plezier op de volgende stek.

bertus

Ben blij dat je GOED gespaard hebt voordat je op reis ging :) Je hebt je centjes hard nodig lees ik wel :)
Huppikeeeee eerste rondje is voor mij

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!