Frans Polinesie deel 1

Na de vlucht van Aitutaki naar Rarotonga heb ik de bus rond het eiland genomen omdat ik een paar uur had voordat ik naar Papeete zou vliegen in Frans Polinesie. Toen ik bij het vliegveld uitstapte waren Ramon en Chaya net geland en bleek dat we dezelfde vlucht naar Papeete deelde. Het wachten duurde plotseling veel korter of leek dat maar zo! Mijn hotel in Papeete zit eigenlijk 18 kilometer van de stad af. Er zijn hier heel wat meer mensen dan in Aitutaki waar er maar 2000 wonen. Leuk klein hotelletje alleen wel ver weg van alles. Gisteren 4x4 tour gemaakt welke je in de oude krater brengt. Hele dag veel regen en daarom waren er veel watervallen te zien. De gids vertelde ook veel over het gebruik van de planten. In onze auto zat nog een stel uit Sydney en een ouder stel uit Kerkrade. Leuke dag maar wel nat. Vandaag vlieg ik naar Moorea. Nu even tijd om blog te updaten. Foto's volgen later want ik schrijf dit vanaf de telefoon. Tevens mijn dank aan iedereen die reageerde op eerdere verhalen en foto's. Doet me goed dat te lezen.

Reacties

Reacties

Rick

Wel jammer dat ze Frans spreken in Polynesië....

Bertus

Weer lijkt wel op Nederland hahahhaha regen regen regen,geniet , voordat je het weet zit je weer in het Ned.keurslijf. Burp

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!