Frans Polinesie deel 4

De 4x4 tour was erg leuk. We reden het hele eiland rond en af en toe de binnenlanden in waar je dan stijl omhoog ging over oude paden. Boven had je dan prima uitzicht over de lagune. Leuk om te horen dat er rond het eiland 7 kanonnen hadden gestaan ter verdedeging van oa het vliegveld en de haven voor de vliegboten die de amerikanen gebruikten tijdens de tweede wereldoorlog. De japanners zijn alleen nooit zo ver gekomen en hier is dus ook geen aktie geweest.

Het eten bij Bloody Mary was lekker maar het was ook nog eenssuper gezellig. Eerst was ik bij een duits koppel aangeschoven die ik op de lagoontour had ontmoet. De dame was nog jarig ook en was deze dag 50 jaar oud geworden. Daarna kwamen mijn vaste reismaatjes Ramon en zijn vrouw binnen en zijn we tot sluit gebleven. De nacht die volgde zal ik ook niet snel vergeten. Rond 1:15 uur was er veel geschreeuw en kabaal voor mijn beachhut. Ik had geen idee waar het over ging omdat het allemaal in het Frans was. Ik dacht nog dat het dronken lokalen waren die op het strand hadden gezopen en nu ruzie hadden. Dit bleek achteraf iets anders te liggen. In het huisje welke het dichtsbij het strand stond sliepen een broer en een zus. Hij bleek de sleutel aan de buitenkant in de deur te hebben gelaten. Er was een lokale met flashlight langs gelopen en naar binnen geslopen en die had de zus betast. Broerlief had de knaap dus in de houtgreep voor mijn deur en zij riep of iemand de gendarme wilde bellen. Heel eng als je dus geen idee hebt wat er gebeurd en alleen het kabaal hoort. Hierdoor ook slecht geslapen de laatste 2 nachten op Bora Bora. Het weer is tot overmaat van ramp de laatste dagen ook nog eens slecht tot zeer slecht geweest.

Zit sinds gisteravond op Huahini. De tour die ik voor vandaag had geboekt gaat niet door dus ik ga nog een dagje relaxen, internetten en lezen en......

Reacties

Reacties

Rick

Foto's!!!

Rick

Ik vraag, Cock zet ze er op.. :-) Geniet er van!

Bertus

Inderdaad heftig dat Franse geschreeuw voor je hut. Politie gebeld?

Hans K

Verveel je je niet helemaal kapot daar ?????(ahum)

Heike & Holger

Vielen Dank für Deine Karte!
Es war toll Dich kennen gelernt zu haben
und ein wirklich schöner abend im Bloody Mary.
Alles Gute, viel Spaß und aufregende Reiseerlebnisse, wünsche wir Dir Heike & Holger

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!