Pattaya 28 mei t/m 7 juni

Na een vlucht van ruim 3 uur kwam ik gebroken aan. Opstaan om 3:30 uur gaat me toch niet zo goed meer af. De eerste avond hier lag ik dus al om 8 uur plat. Ik werd dan ook pas om 7 uur de volgende ochtend wakker. Lekker hoor had het blijkbaar even nodig. Na een rustig dagje relaxen zat ik gisteravond op mijn gemakje een biertje te doen bij de poppy2 bar toen kompleet onverwacht Ray binnen stapte. Hij was het al weer zat in Nederland en is dus weer terug in Thailand. Leuke avond met hem gehad. Lekker thais gegeten bij ons favoriete tentje en lekker gebabbeld onder het genot van wat drank bij de poppys. Avond was eigenlijk zo om.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!