Feyenoord Ajax

Met de jetlag gaat het al weer veel beter. Nu al 2 dagen goed geslapen. Hoewel ik ook nog wel eens een uurtje wakker lig. Zal de leeftijd wel zijn. Haha. Gisteren had ik lekker hapje gegeten. Gebakken rijst met garnalen, loempiaatjes en wat gehakt met basil (wat dat dan ook is in het nederlands) toen ik langs een sportbar kwam waar de wedstrijd Feyenoord Ajax op was. Nog half uur te gaan. Bertus had me de ruststand (2-1) reeds geSMSt. Inmiddels was het 3-1. Er zat een groep van 6 landgenoten ook te kijken. 5 aan 1 tafel en 1 aan de tafel er voor. Bleek dat die ene de enige Ajax-fan van het stel was. De rest was voor Feyenoord. Er was er zelfs 1 die het uitshirt van de club uit zuid droeg. Leek wel of ik weer, zoals vroeger in cafe Monet, naar het voetbal zat te kijken. Voor de mensen niet uit Leusden, Monet is een kroeg waar enige jaren terug de Feyenoord en Ajax fans door dranghekken van elkaar werden gescheiden tijdens het live kijken van de wedstrijd. Mooie tijden herleefden. Daarna nog naar een bandje wezen kijken. Leuk om te zien dat het engels nog steeds belabbert is. Ze hebben echt geen idee wat ze zingen. Zo een nieuwe dag. Benieuwd wat ie me gaat brengen.

Reacties

Reacties

bertus

uiteindelijk 4-2 yesssssssssssss guidetti 4ever

Renate

Hey Cock,
Leuk om je belevenissen te volgen...maar als echte Ajaxied is dit laatste verslag van je natuurlijk wat minder!
Nee hoor...het was heerlijk genieten voor de Feyenoorders en dat was lang geleden haha

Robert

Lekker die gebakken rijst en garnalen.... Grappig om daar de wedstrijd Feyenoord - Ajax te volgen....
Have fun.

willem

basilicum door het gehakt, goede reis je hoort nog van ons gr willem diaan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!