eigenlijk geen nieuws

Dit wordt zeker geen lang verhaal. De dagen vliegen voorbij en eigenlijk begin ik al aardig in een relax mode te komen. Gisteren was er vanaf 11 uur tot laat in de middag onweer en regen. Wel was het gewoon warm. Daarna natuurlijk op het benauwde af. Iedereen dank voor jullie reacties op mijn blog. Doet me goed te zien dat zo veel mensen me volgen. Ik ga niet iedereen persoonlijk terug antwoorden want dan komt er van mijn vakantie niets meer terecht. Vanaf maandag zit ik in Myanmar voor 3 weken en ik verwacht niet dat ik dan veel in mijn blog kan schrijven. Zal dan ook fotootjes gaan plaatsen. Hier heb ik nog geen foto gemaakt, alleen met mijn mobiel wat plaatjes. Zal vandaag eens een camera mee nemen.

Reacties

Reacties

Rick

Lekker lekker lekker Cock! In Nederland staat 840+km file en zijn de stations Amsterdam en Utrecht gesloten wegens 14cm sneeuw. Gelukkig zitten jij en ik lekker in de Oosterse hitte. De Oosterse kou komt er dinsdag voor mij aan. Dan zit ik in Peking met -13ºC. Ben heeeel benieuwd!

nel van der vlis

Het genieten is dus goed begonnen. Wel om jaloers te worden. Andere vrienden van me vertrekken dinsdag naar Maleisië. Ook zulke zielepoten!
Was zaterdag met Joke op de Djoserdag in Leiden. Kwamen Peter tegen en later Eveleine in een stand. Zij vertrok dinsdag naar Colombia.

Je snapt dat ik als Rotterdamse wel blij was met het resultaat van de wedstrijd. We snakken ernaar!!

Wens je veel plezier in Myanmar!!

Paul & Margo

Onze relaxmode gaat bijna weer uit. Wel een goed sportweekend, Ajax weer verloren :)
Ben benieuwd naar de foto's, een par plaatjes maakt het zoveel leuker !!
In Myanmar moet dat zeker lukken.

groeten uit koud Leusden!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!