Palau deel 3

Daar gaan we weer na 2 dagen weinig gedaan te hebben ga ik weer een tour doen. Om kwart over tien kwam men mij oppikken in de lobby van het hotel. Ik had al gehoord dat er ook een japans echtpaar mee zou gaan. Vreemd is dit niet omdat bijna 99 procent van de touristen die ik hier tegen kom van aziatische origienen is.

Voordat het begon moesten we eerst een papier ondertekenen dat ABA (de operator) geen enkele verantwoordelijkheid zou hebben als er iets fout zou gaan. Maar ja wie zou er dan aan de knuppel gezeten moeten hebben? Ik soms?

Hierna voor het toestel op de foto en weg waren we voor een half uurtje boven het mooie Palau. En mensen ik heb wat foto's online gezet en het was echt adembenemend. Heb zelden zoiets moois gezien. Door de harde wind konden we helaas niet lager dan 500 meter hoog vliegen terwijl men normaal op 300 meter vliegt. Af en toe, vooral boven de kleine eilandjes, kregen we een echte windstoot maar over het algemeen viel de hele vlucht erg mee.

Vanavond ga ik vissen en morgen naar 1 van de zuidelijkste eilanden om daar de overblijfselen van de 2e wereldoorlog te bekijken. Er zijn blijkbaar nog tanks en alles te vinden hier en er is hard gevochten indertijd. Grappig dat de gids daar een japanner is.

Reacties

Reacties

Jos Moes

Leuk om je verhalen te lezen, ik blijf het volgen. Goede reis verder!

Groetjes, Jos Moes

bertus

Jammer dat je niets gevangen hebt met vissen :)
lol lol lol

Peter (je weet wel)

Leuk die krokodillen Cock, maar die dame in die rode bikini heeft ook wel 'iets'....

Paul

Ziet er inderdaad fantastisch uit!
De wereld ziet er van boven altijd mooi uit.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!