Auckland onderweg

zit op het vliegveld van Auckland te wachten op het vliegtuig naar Port Vila in Vanuatu.

De laatste dagen zijn vooral veel vliegen en dus reizen geweest.

Zondag van Koror (Palau) naar Taiwan. In Taipei heb ik maandag een halve dagtocht gemaakt doot de stad. Deze is gratis voor passagiers die maximaal 24 uur in Taipei zijn en op doorreis zijn. Je gaat naar een tempel, oorlogsmonument, 101tower (helaas niet naar binnen) en je ziet de wisseling van de wacht bij het Sjang Kei Sjek monument (schrijf ik dit wel goed zo uit mijn hoofd)

Maandag nacht door via Brisbane naar Auckland. Daar ook 1 nachtje in het All Seasons Hotel in centrum Auckland verbleven. Rick: dit was ook prima. Simpel maar net naast Queensstreet in de hart van het centrum.

Ga afsluiten want mijn tijd is bijna om en wil geen munten bijstorten, Spreek jullie later...

Reacties

Reacties

Marcel

Eindelijk Vanuatu bijna mythisch geworden.

Rick

All Seasons is volgens mij van de zelfde groep als het F1 hotel. Met de bus van 16 NZD naar de stad? Hebben ze inmiddels betaalbaar WiFi in AKL? Was vorige maand nog stevig aan de prijs. Maarja, internet in NZ is toch 'pathetic', zoals hier te lezen: http://www.nzherald.co.nz/technology/news/article.cfm?c_id=5&objectid=10786729

Ben benieuwd naar Vanuatu!

nel

Ik zat in Auckland in het F1-hotel in zijstraatje van Qeeunstreet. Heb je nog iets van de stad gezien? Ik vond het er wel gezellig. (en er waren heerlijke eettentjes)!
Veel plezier op je volgende stek. Enne.....'k vind het leuk om je ervaringen te lezen!!

Peter en Doris Renshof

Hallo Cock, je was wel de enige Nederlander op de boot, maar op Carp Island, waar je geluncht hebt, was k er ook nog. Wij hopen, dat je je reis tot het laatst toe kan genieten. Wij zijn in de tussentijd weer in Duitsland en wachten op 1 stuk bagage, wat op dit ogenblik heen en weer pendelt tussen Amsterdam en Düsseldorf.
Groetjes Peter

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!