Cook Eilanden deel 3

Zit inmiddels op Aitutaki. Erg leuk om hier te zitten. De vlucht hier naar toe was prima. Leuk Saab 340 toestelletje en een rustig vluchtje van ruim een half uurtje.

De dame van Gina's Garden lodge waar ik verblijf stond me al op te wachten. Ze was alleen mijn bloemenketting vergeten. Onderweg meteen een brommer gehuurd maar de agenten waren niet meer op de politiebureau aanwezig zodat ik pas vanmorgen mijn rijbewijs kan halen. Deze kost hier maar 2,5 dollar terwijl die op Rarotonga 20 dollar kost. Alleen is hij hier handgeschreven en daar met foto en al geplastificeerd.

Gisteren en lagooncruise gedaan en deze was weer inclusief BBQ. Het rif in deze baai is echt geweldig mooi en ik heb zeker wat leuke plaatjes onderwater kunnen schieten. De eneorme giant trevally die de schipper voerde was ook zeer indrukwekkend. Grappig was dat er 2 nederlandse stellen aan boord waren. 1 stel werd voor de dag op een eiland gedropt en het andere stel was een koppel met surinaamse routes. Duidelijk van indische afkomst. Toen ik in gesprek raakte bleek dat de man een neef is van een oud collega van mij bij Equens en ik zal hun foto zo plaatsen zodat Aniel zijn neef en partner kan zien.

Morgen moet ik er vroeg uit want ik ga diepzee vissen. Om 6 uur pikt de schipper me op en rond de middag ben ik dan weer terug. Voornamelijk op jellowfishtuna omdat je voor trevally een andere techniek nodig hebt. Ik ben nieuwsgierig.

Reacties

Reacties

Rick

Wat heb jij toch een vervelend leven!

nel

De diepzee in! Spannend! Ben benieuwd wat je er tegenkomt. Wel erg vroeg opstaan! En daarna zeker weer een toertje op de brommer over het eiland.
Genieten!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!