Taiwan deel 1

Na een vlucht van Auckland, tussenstop in Brisbane, ben ik uiteindelik de 14e om 6 uur aangekomen op het vliegveld van Taipei. Herstel, internationale vliegveld want ik kom ook nog een keer op het domestic airport aan. De bus was snel gevonden en rond 8 uur melde ik me al bij het hotel. Gaar, want 15 uur vliegen en 1,5 uur in een bus is best wel lang. En onderweg was best veel turbulentie, dus veel geslapen heb ik niet. Helaas kan ik pas om 3 uur de kamer op. Na drie keer heel aardig met beide dames geknipoogd te hebben gaan ze proberen hier 12 uur van te maken. Ik heb ondertussen wat door de buurt gelopen en om 12 uur kon ik er in. Slapen lukte niet maar uiteindelijk viel ik rond 5 uur in slaap. Nadeel wel dat ik om 3 uur 's nachts wakker werd en niet meer kon slapen.

Uiteindelijk besloten om dan in de ochtend maar weer een gebouwtje te bezoeken. Deze keer het tot voor kort hoogste gebouw ter wereld, totdat ze er in Dubai een hogere moesten bouwen, de Taipei101. Dit geval is maar ruim 500 meter hoog. De vieuwingdecks zijn rond 400 meter hoog en dat is al erg hoog kan ik je verzekeren. Vandaag naar Tamsui gegaan aan het eind van de rode metrolijn. Leuke plaats maar niks speciaals vond ik.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!