Filippijnen here I am

Gisteren was de laatste dag in Singapore. Deze vloog werkelijk voorbij. Zeker omdat ik slecht geslapen had door al die mensen die hun frustraties over het nederlands elftal met mij wilde delen via de whatsapp. Maar goed ik had ook liever gezien dat ze hadden gewonnen.

Na een koffie bij starbucks en een kleine hap ergens bij Orchard Road kwamen Chris en Rick even na 1 uur in de middag daar ook naar toe. Vervolgens zijn we naar de bioscoop gegaan waar we the Dictator hebben bekeken. Grappige film. Hierna nog een lekkere curry in de wijk little India.

En daarna moest ik dusmaar het vliegveld waar me duidelijk werd dat er berichten in de pers waren over het van een dak vallen van een 46 jarige hollander. Vandaar mijn korte mededeling van gister. Inmiddels zit ik in Angeles op de Filippijnen. Vlucht ging prima maar was wel wat bumpie. Er ligt dan ook een typhoon in deze regio en die zorgt voor instabiel weer. Vanmorgen regende het erg veel maar sinds de middag is het droog. Eens kijken wat me hier staat te wachten.

Reacties

Reacties

Chris en Rick

Was zeker gezellig. Groetjes uit Sydney!!

Kees van Kampen

Hee Cock,

Superleuk om je verhalen te lezen. Hartstikke mooie reis. Geniet nog even van je laatste maand.

Groeten,

Kees

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!