Bali ik kom er aan

Zaterdag ben ik naar het aquarium hier in Kuala Lumpur gegaan. Dit heeft men onder het convention centre gebouwd en is zeker de moeite waard. Alleen ging het pas om 11 uur open en daarom was ik dus een half uur te vroeg. Gelukkig zit er een starbucks voor de deur dus dan maar verplicht een koffie. Binnen heeft men niet alleen vissen maar ook kikkers, slangen, spinnen, otters en nog veel meer. De tunnel is er ook waar de schildpadden, roggen en haaien over je heen zwemmen. Erg leuk maar voor hier wel aan de prijs met 45 ringit. Zondag bleek de stadsmaraton van Kuala Lumpur te zijn. Erg leuk om te kijken. Ruim 1,5 uur gekeken. De toppers waren al voorbij want die starten met de vochtige warmte hier erg vroeg. Kwam in hotel later een deelnemer tegen. Had er meer dan 5 uur over gedaan. Pfff word al moe als ik er aan denk. Vandaag vlieg ik naar Bali. Heb alle tijd want de vlucht is pas om 17:55 uur. Dus zo op mijn gemak pakken en naar de terminal. Bali ik kom er aan!

Reacties

Reacties

Rick

Dat wordt dus weer mokkels kijken in de KL LCCT.... AirAsia heeft er nogal veel.

Bertus

Als het maar bij kijken blijft !!! hihihihihi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!