Pattaya de laatste halte

Sinds afgelopen zaterdag ben ik weer terug in Pattaya. Het weer was en is nog niet erg mooi. Natuurlijk is het warm maar het is wat bewolkt en het regent ook hier regelmatig. Ik geniet hier van een biertje, het lezen van een boek en de koffie van de starbucks zoals ik altijd doe als ik hier ben. Kortom weinig avonturen meer voor me nu ik hier ben. Nog precies een week te gaan voordat ik eindelijk, zo voelt het echter niet, thuis kom.

bertus

Inderdaad de koffie is lekker bij de starbucks :)
Niet meer van de natuur genieten dan?
hahaahah enjoy je laatste week!

bertus

en die laatste 3 fotos MOET je nog plaatsen!!!

marcel

Aan alles komt een eind.
Toch wel een leuk plekje gezocht waar je voor de rest van je leven kan gaan vertoeven?

Berry reisleider z.o. azie

Wat moet je ingodsnaam in Pattaya na zo'n mooie reis waarom niet Hua Hin de Koningklijke badplaats van Thailand, Pattaya is een en al lady's en ladyboy's Hua Hin heeft het Sofi Tell met de oude wachtkamer van de Thai railway Hua Hin heeft het mooiste oude station van Thailand en een leuke night Bazar (Food) Ja daar kun je ook een boek lezen maar ook leuke dingen zien sorry dat ik in je reis kom maar ik ben altijd belangstellend wat de mensen doen die alleen en individueel reizen is mijn werk lange tijd geweest he en i woon nog steeds in Azie nualweer bijna 18 jaar heden woon ik in de Filipijnen ( home page http://www.woutdanny.com/berry.php ) veel plezier nog laat wat horen via de page Grt Berry

Albert

Cock,

Geniet van je laatste dagen in het verre.
Zie je binnenkort weer in de Dikke

Ik hoop dat je genoten hebt van deze enorme trip.
Ik vond het in ieder geval leuk om je te volgen.
We spreken elkaar binnenkort.

Groetjes,
Albert

Paul

Nog een paar dagen, en dan weer naar het koude kikkerlandje! Alvast welkom thuis!